vineri, 19 noiembrie 2010

Merry X'mas Everyone ! :))

Aseara am fost la studioul improvizat la Ticle acasa :P ... am inregistrat piesa Merry Christmas Everyone ... o seara lunga toata munca a dus pana in ora 2 noaptea ... Didi plictisita juca carti p laptopul lui Kyky , Andrei varumio statea in cealalta parte plictisit se uita in gol , eu cantam de zor si  Kyky producatorul statea cuprins de armonia versurilor si ritmurilor pop-rock al melodiei ...
Dupa un ceas si ceva Didi avea ora Colgate :)) si nu putea dormi pt ca aveam de inregistrat pe atunci refrenu' :)) ... (refrenul se canta mai tare si mai agresiv >:))) ) :P ...a fost o seara destul de ok fata de alte dati cand bateau vecini pe la usi si pereti :)) , politie , amenzi si chestii de genu =)) ...cea mai tare faza a fost cand am inregistrat a doua strofa ... am luat o gura mare de aer si m-am inecat cu saliva =)) eram prea entuziasmat :P ...totul s-a terminat cu bine si a iesit o piesa misto ... sper sa termin albumul pe Craciun :X ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu