marți, 16 noiembrie 2010

Ganduri negre!

E ora 11:08 ....privesc luna ... vantul imi adie usor obrajii ducand odata cu el , fumul de tigara ...tigara arde iar eu gandesc ... gandesc la acel pas din viata mea ... bacul :-< ...Imi vine sa urlu dar totusi tac. Vantul imi taie rasuflarea datorita temperaturii scazute ,odata cu el imi vine in minte ora de mate ...acel gand imi da un sentiment de nevroza... mda un chin total imi doresc sa nu fii existat asa ceva ...dar totusi exista . Cu un gest de scarba arunc filtrul ars si intru in camera. Acolo ma astepta laptopul cu desktop-ul plin de mesaje ... indiferent ma arunc in pat . Dupa un moment de relaxare ma ridic sa vad cine ma cauta . Sunt prietenii mei ,care spun ca vor sa iasa "la una mica" , nu ma tenteaza oferta asa ca ma pun inapoi in pat.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu